Τετάρτη 18 Ιουλίου 2007

Επιστολή απόγνωσης από τη Γάζα

Κυριακή 15 Ιουλίου 2007

Η μητέρα μου είναι στα τελευταία της και δεν μπορώ να περάσω τα σύνορα.

Η μητέρα μου βρίσκεται στο νοσοκομείο αυτή τη στιγμή. Είναι βαριά άρρωστη. Μπήκε στο νοσοκομείο πριν από τρεις μέρες. Δεν μπορώ να είμαι μαζί της.

Ολοκλήρωσα 45 ημέρες διαλέξεων στις ΗΠΑ. Σε ολόκληρες τις ΗΠΑ και σε κάθε ομιλία μιλούσα στο κοινό για τα δεινά που υποφέρουμε ζώντας στη μεγάλη φυλακή που ονομάζεται Γάζα. Τους έλεγα για το κλείσιμο των συνόρων και για τους ασθενείς που πεθαίνουν περιμένοντας να διαβούν τα σύνορα.

Τώρα, είναι η προσωπική μου ιστορία, ακριβώς όπως οι καθημερινές ιστορίες του 1,4 εκατομμυρίου ανθρώπων στη ΓΑΖΑ υπό πολιορκία υπό κατοχή, φτώχεια, έλλειψη πόρων, δολοφονίες, βία κλπ…

Δεν μπορώ να διαβώ τα σύνορα, δεν μπορώ να διασχίσω το πέρασμα της Ράφα. Είναι απολύτως αναγκαίο να βρεθώ δίπλα στη μητέρα μου. Είναι απολύτως αναγκαίο να είμαι μαζί της για να τη βοηθήσω, να κάνω ό,τι μπορώ γι’ αυτήν, να πω αντίο μαμά. Ήμουν πάντα εκεί για τους ασθενείς μου και για πολλούς ανθρώπους, για να βοηθήσω, για να προσπαθήσω να απαλύνω τον πόνο τους. Δεν μπορώ να είμαι στο πλάι της και τα χέρια μου είναι δεμένα, είμαι αβοήθητη, δεν μπορώ να κάνω τίποτα, πρέπει απλά να περιμένω και να περιμένω και να περιμένω. Ο λαιμός μου έχει ξεραθεί και τα μάτια μου έχουν γεμίσει δάκρυα.

Αυτό είναι άδικο, είναι απάνθρωπο, είναι η κατοχή, πώς να είναι δίκαιη όταν βασίζεται στην αδικία την επιθετικότητα και τη σκληρότητα…

Μπορεί κανείς να με βοηθήσει να πάω σπίτι; Είναι απολύτως αναγκαίο να βρεθώ στην πατρίδα πλάι στη μητέρα μου στις τελευταίες της στιγμές.

Αντίο μητέρα, ελπίζω να αναπαυθείς εν ειρήνη, την ειρήνη που δεν απολαμβάνουμε στη Γάζα.

Τα σύνορα είναι κλειστά πάνω από πέντε βδομάδες, 28 ασθενείς πέθαναν ενώ περίμεναν να διασχίσουν το συνοριακό πέρασμα της Ράφα, το μοναδικό πέρασμα ανάμεσα στη Γάζα και την Αίγυπτο, όλες οι άλλες πύλες είναι σφραγισμένες από τον ισραηλινό στρατό. Το σύνορο άνοιξε μόνο 70 φορές μέσα σ’ ένα χρόνο.

Με αγάπη και αλληλεγγύη

Dr. Mona Elfarra

Το γράμμα δημοσιεύεται κατόπιν έκκλησης της παραλήπτριάς του, προσωπικής φίλης της γιατρού Mona Elfarra μαζί με την παρότρυνση να αποσταλούν επιστολές διαμαρτυρίας σε μέλη του κοινοβουλίου, σε ευρωβουλευτές και να προωθηθούν και στον ισραηλινό πρωθυπουργό Εχούντ Ολμέρτ, το μέιλ του οποίου είναι: eulmert@knesset.gov.il

Δεν υπάρχουν σχόλια: